~....ROSELLE & BOUGAINVILLEA ....~

"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice, it is not a thing to be waited for, it is a thing to be achieved."

Wednesday, November 4, 2009

Busy Bangat..!!!!

Posted by Roselle




Dah lame bangat aku rase aku x mengaktifkan diri dalam blogging nie. Aku terpakse menyiapkan assignment yang melambak dan sedang menanti due date. Kang kalau aku up-date blog, rase mcm xkeruan plak. Assignment xsiap lagi, tp bleh plak up-date blog. Mel plak semenjak lap-top beliau rosak, beliau terpaksa melupakan blog nie buat sementara waktu. Kesian kat die, nak wat keje pun susah. Aku pun xlame lagi dah nak grad dan tak tahu la sama ada aku mempunyai kesempatan seperti sekarang untuk meng"up-date"kan blog kesayangan aku ni. Insya Allah, aku akan cube memberi sedikit ruang masa untuk aku up-date blog nie dr semasa ke semasa. Mungkin bahan-bahan yang akan aku paparkan dimasa akan datang sedikit berubah. Lagi pun line internet kat IPGM aku nie pun hampeh gak. Ada ke blog pun die nak block gak. Block la facebook ker, myspace ker kan lagi berfaedah. Ape2 pun, terima kasih diucapkan kepada kawan-kawan yang sentiasa memberi sokongan dan perli aku pasal da lame xupdate blog..hahahaha..terima kasih..


0 comments:

Post a Comment