~....ROSELLE & BOUGAINVILLEA ....~

"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice, it is not a thing to be waited for, it is a thing to be achieved."

Thursday, July 30, 2009

Mesyuarat yg Boring..Tapi Dapat Duit..haha..

Posted by Roselle

Aku baru je lepas balik dari mesyuarat koperasi IPTHO. walaupun pada awalnya aku agak malas nak pegi tapi memadangkan most of my fren pegi, jadi aku pegi la jugak. Hajat dihati nak cabut awal jer..tp memandang pihak lembaga pengarah telah memancing aku ngan duit sebanyak RM5 aku pun tak jadi la balik. Ala...berapa la sangat RM5 tuh pun...tp best gak masa mesyuarat tadi..agak enjoyable. Dalam mesyuarat itu puna aku dapat gak belajar tentang perjalanan tentang satu organisasi. esok kat sekolah mane tau nak kene conduct koperasi sekolah plak.huhuhu..

0 comments:

Post a Comment