~....ROSELLE & BOUGAINVILLEA ....~

"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice, it is not a thing to be waited for, it is a thing to be achieved."

Tuesday, October 6, 2009

Kuatkan Semangat

Posted by Roselle

Apa khabar semua?
Bougainvillea terkejut jugak dengan berita hangat yang menyatakan semua penempatan lepasan UPSI ke sekolah-sekolah terpaksa dibekukan bermula 2010. Kenyataan ini sudah semestinya membimbangkan dan menyakitkan hati semua pihak terutama kepada pelatih guru. Bagi saya, jika betullah artikel ini, kerajaan memang tidak sepatutnya mengambil langkah sedemikian. Saya menyokong apa yang diperkatakan oleh Roselle..ini dah melanggar dasar 1 Malaysia ( rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan)..adakah ini slogan semata-mata?????......selaku rakyat Malaysia juga saya berharap kerajaan dapat memberikan yang terbaik kepada rakyatnya…
Kepada sume bakal guru di seluruh Malaysia, jangan mudah terpengaruh dengan khabar angin ini…ape yang penting adalah semangat juang korang untuk mendidik anak bangsa supaya menjadi orang yang terdidik. Ape yang penting, teruskan usaha..semangat didahulukan , pancapaian dibanggakan….

ALL DA BEST…

..:Bougainvilliea:..

0 comments:

Post a Comment