~....ROSELLE & BOUGAINVILLEA ....~

"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice, it is not a thing to be waited for, it is a thing to be achieved."

Tuesday, October 13, 2009

KTP IPGM Tun Hussein Onn

Posted by Roselle



Mesti korang jeleskan nengok gambar tu..haha..gambar tu bukan menunjukkan yang aku merupakan pemilik motor 750cc tu..aku hanya menumpang populariti motor tu yang terkenal dikalangan mat2 rempit.haha..

acara merentas desa yang dijalankan pagi tadi berjalan dengan amat meriah sekali dengan kawalan marsyal yang berwibawa seperti aku..telah sekian lama aku xpenah pun terlibat dengan larian merentas desa..aku takut nanti piala pusingan tu tak berpindah tangan..asyik aku jer yang menang..susah gak..nanti ader plak orang yang dengki ngan aku..nanti ader plak yang anto santau angin kat aku..huhu..aku bukan la nak membanggakan diri aku yang riak nie..tapi itu la kenyataannye..

jadi sebagai jalan penyelesaiannye..aku mengambil jalan mudah dengan menjadi marsyal kawalan lalu lintas..aku harap tindakan aku yang amat bijak nie akan membuatkan semua pihak berpuas-hati..hehe..

tanggungjawab sebagai seorang marsyal lalu lintas nie bukan la mudah..walau pun korang nengok aku berlegar-legar naik motor sambail men'anjing' korang yang terpaksa berpenat lelah dan berpeluh-peluh berlari...tapi sebenarnye aku mempertaruhkan nyawa aku mengawal keselamatan korang dari dilanggar kenderaan dan dikejar anjing kat belakang taman tue (aku la makhluk pertama yang kene kejar ngan anjing tu..shial betul..)

aku tau korang cakap aku ngelat nak berlari dengan korang..tapi nak buat camner..tenaga aku lebih diperlukan dibahagian keselamatan...jadi aku tak bleh nak mengelak la..hihihi..yang aku mampu buat sekarang ialah memberi sokongan moral kat korang..memang la korang nengok aku syok jer naik motor follow belakang korang..tapi yang sebenarnye jauh didalam hati aku..aku amat2 risau ngan kesemalatan korang yakni kawan2 aku yang tersayang..hihihi.. =p

ok la..sampai sini jela coretan dari hati aku khas buat kawan-kawan tersayang..buat kawan-kawan yang masuk acara KTP taun nie..teruskan usaha..jaga keselamatan..jangan sampai aku terpaksa wat CPR kat korang khususnye atlit-atlit wanita (jangan marah mel..hihi)..

sayonara.......

0 comments:

Post a Comment