~....ROSELLE & BOUGAINVILLEA ....~

"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice, it is not a thing to be waited for, it is a thing to be achieved."

Wednesday, October 7, 2009

Balun.....

Posted by Roselle

Pagi tadi aku bangun dr tidur dengan kemalasan yang amat sangat...tengok dah kul 6 pagi..ish..macam awal sgt kot..aku sambung tido..tup2 dah kul 6.30...dengan semangat diri yang seciput..aku mengagahkan diri yang xla gagah sangat untuk bangun gak menunaikan kewajipan sebagai seorang muslim..wahima benda nie memang wajib...pukul 7.30..mel anto mesej kat aku nak bagi tau die nak g keje da..sejuk ati aku dapat bakal bini yang rajin keje..hahaha...tibe2 plak aku teringat ari nie ade kelas dengan Mr Rama n da geng (temasuk la Pn Zana ngan En Rosli..hehe)...huhuhuhu..baru aku teringat yang Mr. Rama suh siapkan draf tesis..aku plak xwat ape2 lagi..hohohoho!!!..mampus..

dengan perasaan gagah berani bak honey badger (klu korang nak tau honey badger tu aper..search jer la kat google ek..huhu) aku pun menyiapkan diri dengan pakaian yang agak kemas..persis nak ker tempat keje..hahaha..

sampai jer kat kelas..huh..memang hampeh..xsampai pun separuh yang datang..Pn Zana selaku otai kami dengan penuh rasa amarah yang membara menyaound budak2 yang xdatang kuliah..seb baik aku datang..padan muke korang..die ajak aku naik asrama jemput budak2 yang xdatang kelas supaya datang kelas..aku anggap beliau main2 jer ajak aku..xkan la die nak mencemarkan duli nak naik asrama budak2 lelaki yang pekat ngan bau stokin bola..huhu..

abes jer kelas aku balik la bilik...sedang aku asyik melayan cite Naruto Shippunden, tibe2 kadir dengan rasa cuak bak kene ketulahan datang kebilik aku..die kate "woih,,!! Pn zana ade datang bilik ko x?)buat pengetahuan kalian,,kadir adalah antara insan2 yang gagal menghadirkan diri semasa kuliah pagi tadi...biar betul..kata kau dalam ati..lecturer nek bilik suh datang kelas..ini sudah gempak..!!!...hahaha..pecah rekod..

malam plak aku menjalankan tanggungjawab mengajar adik2 junior men kompang...tak lame lagi nak KTP da..mel plak mcm besa la asyik tak puas ati jer klu aku ajar kompang..huhuhu..tapi xper...die takut ngan aku..hahaha..(rilek ea..=p)

walaupun bunyinyer mcm taik kambing yang masih hangat jatuh dipagi hari.,.tapi aku redha jer...bkn senang nak mahir ngan kompang..amik mase..aku pun teruja gak ngan semangat adik2 junior nie nak belajar kompang..ader gak pelapis lepas aku grad nanti..klu tak nanti..terkucil la en rauf nak carik pengganti..balun jer dik oi.... ape2 pun BALUN TETAP BALUN..!!!!

0 comments:

Post a Comment